självporträtt

shooo bloggen
Vet inte riktigt hur jag ska samanfatta dagen. Tror jag sagt max 5 ord idag på hela dagen och då gick det ändå åt en heldel på betygsnacket. Har seriöst gått runt som en zombie helt tyst och knappt svarat på tilltal. Rolig tjej! Disco SM-trött eller skoltrött? not really sure faktikst...
 
På eftermiddagen drog jag med mig syster ut för ett foto projekt. Själporträtt, hmmm. Uppgiften var alltså att ta ett stativ, ställa in vinkel och inställningar och sen ha någon annan trycka på avtryckaren. Bilden skulle även både förmedla en kännsla OCH beskriva en själv som person. Du, det var inte lätt!
 
tänkte att ja lite sagoaktig/mystisk kännsla, samtidigt som jag visar lite dans och glädje för att beskriva mig själv. fast igentligen har jag ingen aning om vad jag gör hahah...Usch för skola just nu
insåg också att jag är väldigt för blek. men what everrrr
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: