En såndär dag

Idag var en såndär dag då allt sög. ALLT! Sprang till skolan med min träningsvärk från helvetet och grät nästan när jag kom fram, för att sen få reda på att nej men läraren är sjuk, vi har en vikarie som inte vet vad vi ska göra och vi får sitta och leka med datorerna, kolla på film eller gå därifrån. Men Jaaa. Tack skolan, tack för infon! 

Samhällslektionen var pest och läraren frågade mig tre gånger om jag hängde med eller om det var roligt att läsa bloggar. Nej usch, vart va motivationen idag? 

Pluggade istället för att dansa efter skolan och nu vill jag bara sova. Imorgon är det idrott och franska också. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, haha. Det är iallafall sommarjobbs information imorgon efter skolan och det är jag tagg på! Sen ska jag ju träffa Axel också. Det blir en bra dag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: