Dagen efter, eller nått

Dagen har vart vääääldigt lång, tycker jag. vaknade tidigt utan att ha sovit allt för många timmar men satte på en film istället för att gå upp. Axel har väl inte varit på topp heller så han sov vidare sen hela förmiddagen. Jag där emot satt och pluggade hela den tiden. Så nu är två arbeten till klara, skönt!
Åkte hem till Axel vid 4 och myste vidare där. Att jag inte sov på förmiddagen gjorde ju dock att jag har varit svintrött hela eftermiddagen/kvällen, och höll på att somna hela tiden. Fortfarande jättetrött, slocknar när som helst.
 
Håller för tillfället på att kolla på film med mami och papi, och taggar skola imorgon typ. inteeeee

Lite fler fina bilder från vår mysiga och blöta Valborg 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: