AAAAAA

Okej, så låt oss bara börja med att ännu en gång ge en applåd till vädret? herre vad skönt det är ute! Satt ute och fikade hela fotolektionen och lika så matten när nationella var klart. Älskart!
 
Dagen är väldans bra faktiskt och inte bara på grund av det vackra vädret. Allt är bara bra, precis som jag sa! Chilliga lektioner, kort dag osv osv. matte muntliga Nationella gick som smort och jag fick även väldigt mycket beröm av fotoläraren. Mitt slutbetyg i foto är högst i klassen (skrytmååååns) och jag fick A på mitt självporträtt. HUR NAJS!? Jag är hur nöjd som helst och går runt med ett stort fett leende på läpparna.
Dessutom har jag och Axel 13 månader idag. Det känns att det snart är sommar om man tänker på mina kännslor nu assåå 
 
The winning picture
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: