29 dagar kvar

Kommer ihåg när jag satt och längtade ihjäl mig efter jul, snö och tomtar i november. Nu är jag i exakt samma längtar-period, bara att nu längtar jag inte efter jul, såklart. Nej nu är det sommar jag vill ha. 
 
Och precis som alla andra skoltrötta ungdommar så räknar jag ner till sommarlov. Jag är så himmla peppppp. Jag ska göra massor. Eller ja, det ska jag väl egentligen inte men massa planer har jag. och jag har redan taggat med massa sommarmusik. Ska bara dra med lite vänner så. poolparty och lata dagar på sjön. Massa cykler turer, bada och roadtrip gemnom landet. Det kommer bli sååå bra. Och sommar jobb har jag också! Om bara tiden kunde gå liiiite fortare. 
 
Klippte ihop ett collage på lektionen för inte kan man jobba när man är såhär taggad? NEJ! 
skämt och sido, vi har ingen lärare så vi fick göra vad vi ville, ingen anledning att oroa sig, mamma. haha 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: