Vår

Jag fyller år om en vecka och dessutom är det väldigt mycket vår just nu! Guuuud så underbart! 

Vaknade jättetidigt imorse av att Axel pussade mig på pannan och sa hejdå innan han åkte iväg till jobbet. Älskling❤️ Jag låg dock kvar och sov några timmar till i hans jobbigt sköna säng. Vid halv 11 nångång åkte jag hem där städning hela dagen väntade, bläää. 
Dock var det ju väldigt fint väder så vi städade ute istället, de behövdes ju också liksom. Vi plockade skräp och så körde jag lastarn. Vilket är kulkul (säkert mycket roligare än det låter)
Sen oljade jag och papi altan en bit innan vi gick och fikade hos grannarna i vår solen. Väldigt trevligt. 

Alice och jag avslutade sen dagen med den numera obligatoriska söndags springturen och styrka. 

"Men Rebecca! Nu glömde vi ju ta en spring-bild! Vi får ta den i farten"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: