Tränaträna

Okej jag har bestämt mig. Hela våren nu är det stenhård satsning som gäller! Kötta alla träningar som är kvar och springa dom kvällarna jag har ledigt! Det lär jag må bra (och kanske bli lite snyggare till sommaren) av? nej men ibland får jag sånna hära ryck då jag får massa motivation och bara vill kötta sönder! Det kan gälla vad som helst egentligen men just nu är det träning. Och jag ska hålla detta. Jag har ju inget att förlora? Nu lägger vi latheten på hyllan och drar ut och springer! 

Vet inte var detta kom ifrån med jag gissar på att det är allt runt omkring. Haha. Jag menar det är jättemycket nu och jag är fullproppad med tankar i huvudet känns det som. Då kan jag tycka det är asnice att ha nått helt annat att fokusera på. Och bara låta min jobbiga tonårshjärna vila och istället tänka på hur jobbigt det är att springa typ, haha. 
Ja... Vi får se hur detta går!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: