Svartvitt

Som min lärare sa idag, nu är det nerförsbacke mot helg! Fy satan va nice! Det glädjer mig att veckan gått fort ändå, för det har den faktiskt gjort. hääärligt! Vad hände idag då? Åt lunch ute och har sen dess varit mätt som ett svin. Men gott vare! Annars har jag fått sååå mycket gjort idag. Utan att överdriva! Gjorde klart ett arbete och var flitig på franskan. Det krävs väl nästan en applåd?
Sen har vi kollat american horror story idag också. Det är bra, men så fruktansvärt läskigt att man både vill och inte vill titta. Jag som är så rädd för skräck är väldigt kluven men ja, det är bra! 

Eftermiddagen spenderade jag hos Axel och det var som alltid väldigt gos. Nu ligger jag i min säng och ska försöka klura ut vad jag ska ha på mig imorgon... Sen ska jag sova, natti! 

Är det för mycket svartvitt? Hahaha








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: