sommar och sol

idag fick jag en sån sjuk sommar kännsla! nej, inte för att det var varm och soligt. Nej, det var bara det att idag tog jag på mig min gamla parfym. Jag köpte ju nya vs i september typ och sen dess har jag bara använt dom. Men sen imorse kände jag att nämen gud vad kul med aqua kiss och splacha på lite. Och den parfymen alltså. Den luktade sommar! 
Eftersom jag hade den hela sommaren så fick jag värsta deja vu och flashbacks och hela köret från sommaren. Sen när jag satte lurarna i öronen och bara shuffla musiken. Vilken låt startar? Albatraoz! alltså åååh <3333333 Sommarens absoluta favvis och jag ville bara dansa mot skolan. 
Kan ju inte bara vara jag som just nu längtar ihjäl mig till bruna ben, shorts och sena sommarnätter. fyfan vad härligt det ska bli med sommar och sommarlov.
 
pallar ej skolan...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: