Rebeccas lördag

Min lördag var otroligt lång om ni förstår vad jag menar. Jag hann med typ 10.000 saker. Vilket såklart är jättebra då det värsta jag vet är att bara sitta och glo på helgen.
Började dagen med att först vakna hos Ellen, eftersom jag sov där efter konserten. Vi åt frulle, kollade film och fixade lite med hennes blogg innan mami hämtade mig. Vi drog och handlade i mjukisbyxor och ful toffs. Lika kul som det låter, haha. sen åkte vi hem, jag duschade, åt lite lördagsgodis och så innan vi än en gång satte oss i bilen. Vi for till mediamarkt och köpte en kamera till mig som jag kollat in nu ett tag. Typ alla mina sparpengar rök men känns bra endå! Och nu kommer jag kunna filma och fota i superformat, jaaaa! Fick även med oss en ny laddare och minneskort, feta nice!
Sen åkte vi till mathi och här spenderade jag hela min kväll med massa skratt. alltid lika trevligt! Nu har vi gått upp klockan 7 för vi har träning vid 8. Krigaaaa 





Postat av: maya
2014-03-02 - 09:35:50

Låter som du har haft en bra lördag!:) Jag har ett samarbete med e.l.f där du har chansen att vinna en goodiebag full utav sminkprodukter va gärna med:) kramkram

URL: http://mayalundberg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: