önskelista

Jag hade 0 insperation till att blogga igår, jag ber om ursäkt. haha med det hände inget speciellt typ så ingen missade något, skönt! 
 
Idag ska jag skriva en önskelista, för det har jag inte gjort än (alltså vaaaa!?) 
Så om någon vilsen mormor, morfar eller kusin kollar in och funderar på vad jag vill ha så är det som står högst upp på listan nu; HÖGTALARE! Allvarligt. jag lyssnar på musik så mycket ett bra högtalarsystem tycker jag att jag är värd. En fet jävel vill jag ha, med baslåda och shit, de skulle vara nice! Jag är faktiskt uppriktigt avundsjuk på Axel och ljudet på musiken i hans rum.
Annars vet jag inte vad jag vill ha haha. Nån märkes tröja kanske för jag är en snobb (som inte har råd).
 
blid från min förra födelsedag. Babes<3333333
Och vi blir samma glada gäng i år för tyskis kommer hem och gör oss sällskap. känns as bra att vi kommer vara samlade igen, saknas dom ju kalasmycket...
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: