drog ut på promenad

När jag kommer hem om dagarna, när jag väl åker hem alltså, kör jag samma rutin, everyday.
Slår på en film och äter nutella direkt ur burken typ. Och ja, det är ju mys men idag pausade jag faktiskt filmen efter en halv timma och kände att näää, inte idag.
För jag är en såndär jobbig jävel som typ får kortslutning när jag inte har nått att göra. och idag känndes det så himmla tråkigt att bara sitta och glo. Speciellt när jag inte skulle till Axel direkt idag heller, för jag brukar bara hinna titta ett lagom tag innan dom hämtar upp mig. Men inte idag och därför mina vänner satte jag lite skön musik i öronen och drog ut med hundarna på en sväng. och faktiskt, de uppskattade både dom och jag. Jag brukar aldrig gilla att bara gå ut och promenera sådär men idag så, idag var det riktigt nice. Solen lyste och det var liksom vår i luften, as skönt! Kanske värt att testa fler gånger haha.
 
Ser ni mina byxer också? fy så glad man blir! hihi
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: