Bara glad

idag har vart en såååå glad dag och jag vet inte ens varför. Det har bara vart så bra allt, skönt va? Vi slutade tidigare åt subway till lunch, fick reda på att vi får lunchkort till hösten och vi ska till Åre på söndag! Och på fredag blir det partaj vilket jag också måste slänga in känns väldigt kul. Så bra dag idag alltså. Dock blev jag typ lack på livet då min outfit va riktigt tjusig idag och så kunde jag knappt ta kort på den. Eller ja, klart jag kan ta kort men det syns liksom inte... Haha. Men jag ääälskar mina nya byxor iallafall. dom är tajta som satan och går knappt att ta av eller på (vilket är posetivt) och blåa. Jag blir så glad när jag tittar ner och ser dom haha. Dom är iallafall från dr. Denim och är super fina. 
 
Man ser inte ens... Haha men dom är liksom klarblå-spräckliga. Ja, jag älskar det! 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: