Äckliga tisdag

Hur mycket jag än inte vill, så blir det tyvärr ändå tisdag varje vecka. Och denna tisadag skulle jag säga var värdelösare än någonsin... Vi har nämligen inget internet på skolan vilket gör att skolundervisningen inte fungerar över huvudtaget och vi sitter praktisktaget och bara stirrar rätt ut i luften. Det suger. Man skulle ju liksom lika gärna kunnat vara hemma. Men neeeej. Så vi bara sitter här och väntar på att vi ska sluta, för ingenting funkar utan internetuppkoppling här.
 
Jag hatar när man redan när man vaknar på morgonen vet att dagen kommer suga. För så är det faktiskt varje tisdag och det är en riktigt pissig känsla. Jag längtar tills imorgon, för då får jag åka hem tidigt, chilla med livet hela eftermiddagen och sen spendera hela kvällen hos pojken min, de är niceeeee.
Annars längtar jag just nu till att få äta. och tills jag får komma hem och sova, så interessant är mitt liv.
 
Och glad voffeldag föresten! hoppas ni får äta mycket vofflor!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: