Överraskningsfest

Visst har jag vart duktig på att blogga i helgen? Hyfsat iallafall! 

Det har vart en bra söndag tycker jag. Vi har mest hållt på ute. Vart i verkstan och Axel har svetsat lite, duktig som han är. Vi tog även en sväng på moppen efter att ha meckat lite med den. Det var gosigt faktiskt! Ger lite flashbacks från högstadiet då vi myste hem på den efter skolan, haha. 

Nu på kvällen har vi vart på överraskningsfest/middag med mycket god mat och tårta och grejer, så det har vart trevligt! Nu sitter jag och tittar på när grabbarna spelar lite Xbox. Pangpang spel som mormor brukar säga haha. Det är nog nån pojk sak för jag tycker inge att det är så värst spännande. Boys will be Boys vet ni

Samma outfit som på studenten för att va lite tråkig haha

jeans från bikbok | singoalla topp från Gina tricot | skor (som jag såklart inte hade inomhus) från converse



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: