Midsommarafton

Min midsommarafton igår var jätte mysig. Stressade det första jag gjorde till Elgiganten i Strängnäs för att köpa en iPad haha. Erbjudandet gällde bara till idag så vi slog till, haha. Kändes asbra, faktiskt! Kul att ha något att göra nu när man inte har någon dator, haha.

Vid ett kom Amanda och Mathilda och vi åkte direkt till idö gård för midsommar lunch med massa folk och grannar. Gick även tipspromenad och åt kladdkaka innan vi åkte hem. Kvällen va också bra. Vi åt god mat, jordgubbar, kollade lite film och hade det allmänt trevligt. 

Senare på kvällen åkte vi mot stan och partaj. Blev lite kaos men en kul kväll/natt tillslut. Kom hem seeeent och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var seg idag. Haha men en kul midsommar var det iallafall! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: