Mathildas student

Idag var det ju då Mathildas student. väldigt kul allt, förutom att jag är för liten för att få stå med henne på flaket eller ens föja med på fest efteråt hahah... Nä men det var trevligt! 
Sov ganska länge då vi va ute och firade skolavslutning med våra vänner igår. Även det var trevligt såklart haha dock lite väl mycket oro av civilpoliser haha men allt går bara man vill! 
 
fixade oss iallafall till ett nångång då vi drog in till stan för att se mathilda springa ut vid två. 
Spenderade sedan kommande två timmar med att försöka jaga Mathildas flak runt stan för att få bra bilder haha. gick sådär men kul att få se lite glada studenter iallafall! 
 
Åkte sen vidare mot studentmotagning och hängde med massa kul folk, åt god mat och bara hade trevligt hela kvällen innan vi tillslut drog hem vid halv 10 typ. Mycket mycket bra dag! 
 
OCH GRATTIS MATHILDA! BÄST ÄR DUUUUU
 
Lite av dom bilderna jag knäppte idag. Resten tänkte jag redigera på måndag så jag har nått att göra på mitt lov, haha.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: