Måndag/tisdag

Min första sommarlovsvecka har hittills vart toppen! 
Vaknade hos Axel igår morse och planen var då att sätta sig på cykeln och trampa hem för att sedan slänga sig i solstolen och hänga vid poolen hela dagen. Mina planer rubbades dock när jag började cykla och hjulet sa pooff och gick sönder. Jävla cykel jääävel

Blev dock en bra dag trotts allt. Stannade hos Axel hela dagen och låg och solade där vid sjön innan jag åkte med hans pappa och hämtade han vid halv 5. Spenderade sedan ännu en natt på Norrby vilket jag inte alls klagar på, haha

Mina måndags planer blev flyttade tills idag vilket inte heller gjorde så mycket. Har idag legat och solat och badat hela dagen lång. Sååå härligt! Och skönt i var de vattnet också! 

Ikväll väntar sommarlovets första fest (om man inte räknar den på avslutningen dårååå) och jag är sinnes taggad! Det ska bli sååå kul, framför allt att träffa flickorna. Hopps ni får en lika bra tisdag som mig! Ciaaaoooo















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: