Låååång dag

Dagen var både lång och kämpig. Inget ville gå min väg och jag ville typ aldrig mer vakna när jag la mig i sängen när jag kom hem. Nä nu överdrev jag men en riktig kämpig dag har det varit.. Haha. Huvudvärk och zoombiemode var det hela dagen lång och timmarna verkligen släpade sig fram, nä usch! 

Kvällen har iallafall vart bra!
När jag fick sova lite så blev jag lite gladare haha. Pratade med mamma och slog stolp med pappa. Riktigt mys att få umgås lite med päronen faktiskt, haha. Sen nu på kvällen dammade jag av pennyboarden och åkte på promenad med mami. Mycket trevligt!

Nu har jag precis duschat och ska strax krypa ner i sängen. 
Skönt med 6 timmars pass imorgon och sen är det heeeelg! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: