Första dagen

Hallååå bloggen! 
Denna dag har vart så lång! Inte på ett dåligt sätt dock. Vaknade ju så tidigt som halv 7. Sov nämligen med min älskade Axel och som vanligt ska han ju upp och arbeta. Kände då för att kliva upp jag med och krama han hejdå ordentligt innan han åkte. Så ända sen halv 7 har jag vart uppe! 

Cyklade hem vid halv nio kanske och har sedan spenderat dagen med att städa mitt rum. Tyckte det var dags att skruva upp hyllan jag fick när jag fyllde när jag ändå höll på också haha, så det satt jag och fixade med hela morgonen. Sen har jag tatt en prommis också och nu ska jag strax hoppa in i duschen och vänta på kväller. Vid 7-taget ska nämligen jag, Axel och Mathilda till lite kompisar och fira sommarlov. Lär ju bli najs







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: