Dagen

Är så taggad på att sova ut imorgonbitti. Verkligen känner hur hela min kropp och själ skriker efter sömn, haha

Studenten var väldigt lyckad tycker jag. Maten var en klockren 10. Vet inte om det var för jag höll på att hungra ihjäl haha men jag tog iallafall två rejäla portioner och håller nu på att sprängas av mätthet haha. Till efterrätt bjöds de på rabarberpaj. Åååh älskade rabarberpaj. 
Och som grädde på moset kom Axel på kvällskvisten. 

Imorgon ville jag sola och bada hela dagen med det ser inte lovande ut enligt min väderapp, tyvärr.. Vi får se! Annars vet jag inte vad jag ska göra haha. Har ju inte precis en dator längre... Mot kvällen ska jag iallafall dra mig mot Axel och sen tagga den sista studenten på lördag, trevligt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: