Aj typ

Var så sjukt taggad på att cykla till Axel nu i eftermiddag att jag bara låg och väntade på att få dra iväg haha. Kom i väg vid 10 över fyra och cyklade sen den fina vägen på 40 minuter i det fina vädret, så mys! 
Tills jag ramlade dårå... Asså hahahah 

Tro det eller ej, men pedalen eller trampan eller vad man säger, GICK AV! den lossnade helt och all kraft som var tänkt skulle hamna på pedalen for med mig rätt ner i backen. Aj säger jag bara... Haha fick gå/trampa med en fot resten av vägen. Men jag kom fram till slut! 

Efter att Axel hade tvingat mig att tvätta såret och bytt mina trasiga byxor mot ett par av hans shorts (ja jag såg helt knäpp ut.) trampade vi iväg till en granne för att klippa gräs. Och tog en cola på bryggan innan vi trampade hem igen, mysig dag, jajjamän! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: