Traktormyz

Var så galet trött imorse haha. Ni vet när det känns som man la huvet på kudden och blundade i en sekund och när man sen öppnade ögonen igen var det morgon? Så var det inatt. Sov sååå tungt och det tog lite tid för mig att vakna till liv... Men nu så! Haha

Idag har det enbart varit fint väder vilket är så skönt! Härligt med lite svensk sommar. Vi har mest lekt idag, varit i lekparken, ritat, vilat och byggt med lego. Nu på eftermiddagen: bad. standard.   

Hade en mysig kväll i traktorn igår. Axel körde balar och jag var sällskap. Jag har även hittat ipadens ultimata syfte! Hade med den i trallen så vi kunde kolla på fotbollsmatchen och det var typ den bästa iden nånsin. Huuuur bra som helst. Kommer alltid ha med mig den i traktorn framöver! Super duper! Haha









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: