Tiger of sweden

Hallå där köp blåbär! 
Känner hur jag blir mer och mer dagisfröken för varje dag som går. Jobbet går bra nu. Känns som jag äntligen kommit in i rutiner och vant mig vid barnen, nu när det är sista veckan och allt haha. Typiskt. 

Gör inte så mycket mer på dagarna än att jobba, åka till Axelpaxel, och åka hem och sova igen. Blir bättre med bloggningen när jag får lite fritid igen, haha. Lovar! 

Idag var en så bra dag! Som jag sa så går dagarna bra nu och 7 timmar på dagis börjar kännas heeeelt ok.
Ålte hem sen vid halv 5 och sen kom Axel nån timma senare. Vi skrattade ihjäl oss åt photo booth på ipaden, tårarna bara sprutade hahaha. Sen lagom när det var som mest spännande i fotbollen kom mamma in med mina efterlängtade ljusa jeans. Åh vad glad jag blev! Dom satt som en smäck och är från tiger of sweden. Sved lite i plånkan när jag klickade hem dom men just nu känns dom väldigt värda pengarna. Åh vad dom är fina och sköna, älskar dom! 




 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: