Street art

Nu kanske sommaren äntligen kommer? Hoppas på de! Det var ju iallafall en mycket skön dag igår så! Vi tog en cykeltur/promenad i kvällssolen igår, det var riktigt mys. Springa blev det inget av eftersom jag åkte till Axel, men en timmes promenad/cykeltur är ju inte så tokigt de heller? Även om jag mest satt på pakethållaren hahahah

Min näst sista jobbdag har gått både bra och fort, nu är det bara imorgon kvar och sen är det slutjobbat. Tråkigt ändå, även om jag inte kan vänta på att få ledigt haha. Jag har så mycket att se fram emot, och jag tror verkligen juli kommer bli en super bra månad! 

Ja, vi ritade med gatukritor idag och jag gick 100% all in. Tror nästan jag tyckte det var roligare än barnen haha 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: