Hemmaaaaa

Idag var första dagen hemma på jätte länge. Det känns konstigt haha men nu sitter jag hemma i soffan och blippar på mobilen, precis som vanligt. 

Sov länge idag. Vaknade halv 11 nånting. Sköööönt. Mamma kom och hämtade mig kort där efter men vi satt kvar nån timma och pratade med Axels föräldrar ett bra tag innan vi åkte vidare. Åkte på lite ärenden som att handla och lämna viktiga papper. Kom hem vid ett kanske och la mig direkt vid poolen. Hinner ju knappt njuta av den när jag är borta så mycket haha. Nån stund senare kom iallafall några av våra kusiner och även mormor och morfar och fikade och badade. Det var mycket trevligt! 

Vi åt god kvällsmat tillsammans och nu är det skräckis på tvn. 
Imorgon får vi främmande på kvällen annars händer inget speciellt. Blir väl massa sol och bad, härligt! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: