Hejdå västkusten!

Nu har vi lämnat bästkusten för denna gången. Herre Jesus vad bra vi har haft det! Långt över mina förväntningar, till och med. Bokstavligt talat hur bra som helst! 

Fötterna gör brutalt ont efter två långa dagar på Liseberg i converse men vi är glada ändå. Idag hade vi även några snabbpass och fick gå före hela den 50 minuter långa kön. DET var as nice! Ba tja sorry vet att ni stått här i snart en timme men vi ska bara glida förbi er och åka före. Moahaha 

Glass och pizza och hamburgare har vi ätit idag. Jag exploderar typ, men Jesus vad gott det vart. Blir väl att gå in på nån diet när vi nu kommer hem från semestern. Axel och jag har ju liksom ätit kebab och glass och chips och godis varje dag hela veckan hahah. Aja, det är så det ska vara! 
Gillar nästan semester bättre än sommarlov. Sommarlov slöar man bara. Går upp vid 13 och ligger i soffan typ. Nu när vi hade en 11 dagar ledigt har vi tagit vara på tiden bättre och det var varit så sinnes sjukt kul! Nu längtar jag tills nästa semester.
Dock är jag ju nu färdigjobbad och har resten av sommarlovet ledigt, om jag nu vill haha vi får se! 

Massa bilder från dessa härliga dagar kommer imorgon! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: