Tisdagsångest

Jag vet att jag inte bloggar bra alls, förlåt för de. Enda bra med morgondagen är väl då att uppdateringen kommer vara hööög. En uttråkad Rebecca med skoldator framför sig dagen lång och när jag dessutom inte använt datorn på hela lovet lär jag ha mycket att leka runt på, haha. 
Sista dagarna på lovet har spenderats med Axel. Vi var hos mina kusiner i lördags och 13 dagsaftons-middag hos honom på söndagen. Sen har han vart emlig och sjuk de senaste dagarna så då har det blivit mycket slöande i sängen och framför tvn och så vilket har varit super mysigt! Spelat en heldel gta och NHL också även de har vart roligtroligt. Imorgon börjar skolan och FUCK vad trist det äääär. Ska iallafall träffa mina fina flickor och kolla sommarjobb efter, vilket jag självklart ser fram emot! Är sinnes sjukt taggad på att jobba i sommar! I need cashhhh
 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: