Onsdag

började ju då första dagen efter lovet med den värsta dagen på hela veckan. fucking onsdagar, fyyyy.
informationsaken var vettig iallafall! träffade ju då först Ellen och Wilmis, tog en fika och snackade om allt som vanligt. höll nääästan på att glömma bussen men det löste sig. var på parken i typ en och en halv timma och blev bara mer pepp på att få jobb, haha. och det är inte ens likt mig. Jag är typ den lataste ever. men jag skojjar inte nu, jag vill jobba! Ändå som känns "tråkigt" är att det är hela sommaren då. Dom ba, jag citerar, "vet ni redan nu att ni vill ha ledigt två veckor i juli, ja men låt bli att söka jobbet". eeeehm, jag vill ha liiite sommarlov haha. Vissa jobb var även helger och ja. När ska jag då hinna åka till Carre i tyskland eller frankrike med min kära kusin? min dubbel moral är...extrem. Jag vill jobba, och jag vill vara ledig. hahaha
men jag antar att Axel ska jobba hela sommaren och ska alla mina kompisar också söka jobb, varför ska jag vara ledig då? haha nått sommarjobb ska jag iallafall ha!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: