fulisdag

idag är ingen bra dag. Eller jo, den är bra egentligen men det är bara jag som är problemet. jag är både trött, ont i huvet, träningsverk från igår och fetttt hängig. Känns liksom som om jag har feber fast än jag inte har det, seg hela kroppen igenom, från topp till tå. Iallafall bestämde jag mig redan imorse för att ignorera det, dra på myströja och bara kriga på.
Ska till dansen efter skolan också vilket känns sjuuuuk kul, haha. Har tröttnat litelite på att inte ha något att göra på eftermidagarna. I helgen har jag fullt upp, sen vill jag mer än gärna övningsköra lite men vet redan nu att det inte kommer hinnas med, haha.
 
och det var en jätte bra ide att ha mjukis kläder, toffs, vara osminkad och ha en riktig sjuk fuldag dagen då man ställer upp som model haha.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: