Dansadansadansa

Dagen har varit heeeelt ok! Värmde händerna på min latte under lunchen och kollade på roliga program på svenskan. Eftermiddagen har jag spenderat med min syster och snart får jag äntligen komma hem! Skönt! 
Då ska jag hem och städa, faktiskt. Och är sjukt pepp på de, Hahaha vad hände? 
Sitter jusst nu och försöker få ihop mitt dans schema och inser att alla mina danser är samtidigt... Och när vi försöker pussla får vi ihop det till 5 timmar dans i sträck på måndagar... Haha vet i fan hur detta kommer sluta..
 
tänkte även lägga upp en årsresume för 2013 föresten, för det tyckte jag lät kul. tänker inte fråga vad ni tycker för ingen kommer ändå svara haha men isåfall kommer januari upp imorgon och sen en månad per dag eller nått!
 






Postat av:
2014-01-14 - 06:15:31

fint hår du har!

Svar: Tack så mycket!
Rebecca Lindberg

URL: http://xolizzie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: