vår eller vinter?

Min dag har varit väldigt chill, precis som lov ska vara!
Har spenderat massa tid i sängen med film tittande och godis ätande men också gjort lite vettigt som typ fixat i rummet, gått en prommis med hundarna och kameran, fotat och lekt i photoshop. Drog nyss igång värsta projektet med att flytta bilder från min stenåldersdator till min nya. Kan va det jobbigaste jag gjort i år alltså. Va glada över att ni slapp det...
 
Nån mer än jag som funderat över om det är vår eller vinter nu? haha Jag kan liksom inte bestämma mig om det är dags att kolla på vår jacka och tagga för att fylla 17 eller om jag ska vänta med att lägga undan vantarna, förstår ni mig? Jag ska ju åka och åka skidor om 20 dagar, men nu känns det som jag har påsklov istället för sportlov haha. Det var ju till och med riktigt mysigt när alice och jag var ute med vovvarna. Även om det blåste så var det vår liksom. Snön har ju smält. haha
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: