Vad sägs om sommar?

Seriöst, är det bara jag som skulle död för lite sommar nu? Framför allt ledighet men tänk dig värme. FY skjutton vad härligt. Tycker alltid det känns som sommaren varar hälften så länge som vintern... 
 
Helgen har föresten varit hur tokgosig som helst. men har varken bilder eller något jätte vettigt att skriva. Har typ tittat på OS, myst och chillat runt med Axel. Känns som vi gjort rätt mycket men nu när jag tänker efter kommer jag inte på något speciellt... haha. 
 
finfina sommar bilder nu dåååå
 
 
 
Jag önskar mig en ny kamera när jag fyller och får jag den inte ska jag köpa en själv i vår, sen faaaan ska det  tas bilder! längtar så himmla mycket efter blå himmel och gröna löv!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: