Sista lovdagen

Idag är det marabou oreo som har förgyllt min dag. De och hockeyn var dagens höjdpunkt typ. Så god! Tänkte att den skulle va rätt överskattad när alla lägger upp och så men alltså, den var apgod. Verkligen att rekommendera! Mumms Asså. 
Efter hokeyn hoppade jag in i duschen och spenderade tiden innan jag drog till Axel med att försöka locka mitt hår. Det gick åt skogen... Varför blev det så jättefint när michis gjorde? Jag måste vara talanglös eller nått. Sen ritade jag lite också. Bara för jag hade tråkigt. Och för att känna att jag iallafall var halvbra på nått.
Aja... Imorgon blir det 20 års kalas och på söndag 50 års kalas. Sen fyller min papi år imorgon också. Grattis, grattis, grattis.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: