onyttigt

Idag vaknade jag upp och ba: shit vilken sugig dag. Engelska glosor och samhällssnack. kände bara NEJ och bestämde mig för att unna mig något gott så jag inte skulle vara så ledsen.
Denna tanke är en mycket farlig tanke. Iallafall i mitt huvud. För denna tanke gör att sånt som jag normalt skulle försöka avstå och säga nej tack till, plötsligt känns heeelt ok. Alltså bara för jag tänkte för mig själv imorse att "Idag får du äta lite gott, bara för att dagen suger." så vräker jag i mig massa gott. Ja, en stor frapino drack vi girls på rasten och två bullar åt jag och mathilda innan jazzen. Nej vad jag skämms nu. Jag ska ju för skjutton vara nyttig i veckorna.... Pin. 
 
Imorgon är det onsdag och vi ska bada isvak (utan is) och japp, jag ska skolka. hihihi
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: