ny dag nya tag

Som jag sa vad dagen super igår. Och det bästa av allt fika med världens bästa tjejer. Pratade massor och hade jättekul som vanligt men var tyvärr tvungen att gå vid 5 nån gång, vilket sög såklart. Saknar dom massormassor verkligen... :(((((
Mamma skulle på kvällen på målarkurs och jag skulle hänka men det var fullt så jag fick åka hem och göra ingeeenting istället. och kvällen var inte minsta bra faktisk men vet ni va? Ny dag nya tag!  och idag är det AVICII! alltså jag vet inte om ni hörde? A V I C I I. Fy i helvete va niceeeee. jag läntar som skjutton och det ska bli så kul! Efter skolan ska jag möta Ellen och vi ska shoppa outfits innan vi går till michis och blir stylade innan vi drar vid halv 4. Lär ju bli grymt! Ja, helgen bli bääääst,för det har jag bestämt.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: