i lands problems

Jag läsar ungefär 10.000 bloggar om dagen och INGEN uppdaterar ordentligt så jag alltid har något nytt att läsa. Tror helt ärligt jag har utvecklat nått beroende. För jag har min lilla blogg runda då jag kikar igenom alla bloggar jag läser asså säkert 100 gånger per dag. Så fort jag tar upp min mobil och säkert 50 gånger bara på en lektion. Såååååå jobbigt när ingen uppdaterar, haha :((((( Nej men vill du ha en FLITIG läsare? ja men släng in en kommentar då så kan jag lägga till dig i min dagliga rutin och garatera dig massa sidovisningar iallfall. Så nu vet ni, alla mina vänner, varför ni har trippelt så många sidovisningar som unika besökare. Det är jag.
 
Dagen var iallafall superb. Jag var mer än glad hela dagen och hörrni, det är onsdag idag. förstår ni undret? 
Min kväll har jag spenderat med min Axeli, vilket (som alltid) var grädden på moset och gjorde dagen komplett. 
 
hahaha jag har inga bilder igen...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: