Ben & Jerry

dålig dag blev till bra kväll. Det beskriver min torsdag bra faktiskt.
 
Inte mycket har jag fått gjort idag, har mest gått och tjurat på lillasyster som inte gav mig mat, haha. Ni som känner mig vet att jag är KASS på allt som har med matlagning att göra. Nudlar och panpizza, typ så långt sträcker sig mina kunskaper. skulle göra chokladbollar engång och lyckades ha i 11 och en halv dl. ja, 11. (det står ju 1 1/2 liksom...) och mamma blir väl skapligt nervös bara jag visar mig i köket, haha. nej jag fattar ingenting och är värdelös och idag vägrade Alice laga mat åt mig så jag tjurade ihopp totalt och vägrade äta. Rebecca 4 år typ. Men sån är jag! Stackars syster...
 
Åkte iallfall med mitt lockiga hår till Axel vid halv 5 och spenderade hela min kväll där, vilken stjärna han är. Blev på galtt humör direkt, min finaste. Åt min allahjärtansdag B&J och tittade på hockey också. Och pratade massa, det gjorde mig gladi.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: