Badhuset

Idag hade jag den sämsta morgonen på länge. Allt var kaos och jag bara sprang runt och vi vart sena. 
Sen var första lektionen i badhuset också. Och vad tycker vi om de? ILLA. 

Eller det finns två typer när man är i badhuset med klassen
de som blir som överexalterade 10 åringar så fort man nämner badhuset.
Och så sånna som jag som bara vill göra det vi ska och sedan åka hem så fort som möjligt. Helst utan att ha behövt doppat håret. 
Det var väl jag och josse som typ grät när Magnus sa att vi var tvunga att dyka till botten... Haha. Vi var iallafall i badhuset heeeela förmiddagen och livräddande varann och sen typ hela lunchen och försökte få oss fina igen. Haha dagen sög menmen, what to do? 

Nu ska jag till Axel och ha en bra eftermiddag istället! Puss och kram 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: