50års kalas

Idag var det fullrulle tills kvällskvisten.
Hann knappt vakna innan vi var uppe och kollade på herrarnas skidor. Det gick ju inget vidare för dom så det var ju tråkigt haha. Sen åt vi frukost och myste en stund innan familjen hämtade upp mig och vi for i väg till kusinerna i stockholm.
 
Fick masssssaaaa god mat och pratade och hade det så trevligt så. när jag var så mätt att jag trodde jag skulle sprängas fick vi dock en svin god cupcake på typ 2 kg och även nån slags mini kladdkaka med hallon på. Såklart tackar min inte nej till det och nu spyr jag nog om jag får i mig minsta smula till. Så himlans mätt! Men så är det väl alltid. Att man inte kan se vart gränsen går för en efteråt, typiskt.
 
Kom i allafall hem runt halv sju kanske och har sen dess bara tatt det lugnt, proppmätt fortfarande. Kanske tur att det väntar 3 timmar träning imorgon...
 


 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: