Ska man vinna NM så ska man

Haft världens gos helg! 
Efter festen sov jag och Axel hemma hos mig. Det var 1000 år sen känns det som och mindes direkt varför. Hade mitt livs sämsta natt och fick typ 4 timmars sömn MAX. Hahah iallafall kollade vi på frost för Axel har typ aldrig sett en Disney film och den var ju lite lagom mysigt vintrig. Vi hann lagom kolla klart på den och sen for vi in till stan för julbord, det var hur gott som helst! 

På söndagen vaknade jag upp med halsontet från helvetet. Typ grät. Men tur för mig har jag världens bästa pojkvän som bäddade ner oss i soffan tog upp glass och så kollade vi på julfilmer hela eftermiddagen/kvällen. De va precis vad jag behövde! Som grädde på moset blev det tomtegröt till middag också så har verkligen haft en as mysig julhelg! 

Idag är jag ledig och står nu och väntar på bussen. Varför ska du lämna huset när du är sjuk? Kan man ju undra, jo sjuka Mathilda har nämligen gjort detsamma och nu ska vi till posten och markera dansen/stretcha för ska man vinna NM så ska man! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: