Pepp på livet

Hej vänner! 
Just nu känns livet så bra. Såå pepp för tillfället! Tror det framför allt beror på julen som står och väntar runt hörnet. Axel och jag jul pyntade och lyssnade på julmusik igår och pepparkakor delas ut i skolan. Och på fredag är det jullov, hur kan man inte va tagg? 

Efter att ha klarat av två prov denna dag gick jag och Emelie och julklappshandlade lite och sen efter ett tag tog Alice över hennes plats. Det gjorde mig också fett glad. Hur mysigt ens? Har inga problems med att spendera pengar på det inte haha! Nu sitter jag med tre kassar med klappar på bussen påväg till Axel. Imorgon ska den allra sista julklappisen inhandlas och sen är jag... Klar? Känns hur bra som helst 

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och vänta på tomten 



Mathilda påpekade att bilderna från NM inte hade kommit upp. Satte på tidsinställt men det kanske blev nå fel. Fixar de ikväll iallafall! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: