Nordic open 2014

börjar väl som vanligt med att  be om ursäkt för uppdateringen. Hade tänkt uppdatera med bilderna från NM igår. men tappade suget totalt när jag för det första såg att mamma hade misslyckats totalt med kameran och bilderna är både brusiga och pixliga... Men också för att blogg.se vägrade ladda upp bilderna när det var föstora...Det är inte lätt när det är svårt.
Any how, när jag tänker tillbaka på NM nu så är jag enbart glad. Det gick inte kalasbra men jag måste ändå vara nöjd. I singeln gick jag vidare en gång och det var ändå grymt kul så det känns ju bra. I paren hade vi som vanligt satsat skyhögt och pallen var ett måste. Och som vanligt blev vi också väldigt besvikna när vi inte nådde dit. VI borde dock ändå vara nöjda då vi slog många danskar och ryssar och kom på 6e plats. Dessutom var vi svinsnygga i våra nya dräkter och lovar att vi psykade en heldel par bara för vi var så fruktansvärt snygga haha! 
 
Idag är det måndag och nu bara att ta nya tag. Att det är sista veckan i skolan gav mig världens push imorse och istället för att grina över veckan dansade och sjöng jag mig igenom morgonen. efter skolanm ska jag försöka få ett par julklappar inköpta, införskaffa nya ppiller och sen ska jag ta bussen till Axel. 
 
Tänkte lägga upp de misslyckade bilderna ändå, det kommer snart!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: