Klappad och klar

Hallååå
Hade en så himlans bra eftermiddag igår att jag fortfarande är glad. Slutade vid 11 och då mötte jag Mathilda. Vi åt från halv 12 till halv 3 (!!!) och sen gick vi och gymmade. Klockan 4 åkte jag till Axel och mös. Vi pysslade julkransar och lyssnade på julmusik och dansade runt och sjöng hela eftermiddagen. Sen blev de pizza till kvällsmat och sen hade vi hardcore mys tills jag skulle hem. Underbar eftermiddag! 
Sen avslutade jag dagen på topp genom att få med min tweet i ph finalen, hur coolt?! 

Idag har det inte hänt så mycket. Det gör ju inte det såhär innan jul. Det bästa var väl att jag tillslut hittade den sista julklappen och nu är klappad och klar för julafton! Nu ska jag njuta av livet och imorgon är det jullov, wooohooooo

Från gymmen igår 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: