Grattis i efterskott Wilma!

Hej och förlåt för dålig update. Visste inte riktigt var jag skulle skriva för att verka så oskyldig som möjligt i fredags haha. Vi hade nämligen planerat en överrasknings fest och då gäller det ju att hålla käft liksom. Wilma fyllde iallafall år i veckan så vi bestämde oss för att det var hon som förtjänade en rikig fet överraskning.

Tänk er grym musik, massa serpentiner,  tomtebloss, partypoppers, partytutor, tårtor, massa chips och popcorn och ett helt golv täckt av ballonger. De va nivån på fredagens överraskningsfest. 
Även om jag tror hon misstänkte lite och att själva suprise momentet va lite sådär tror jag hon blev super glad! Jag tycker allafall kvällen va super lyckad och jag hade askul! De va störtskönt folk där och kan bara konstatera att shit var jag saknar mina gamla klasskompisar.... 

Hoppas du hade en grym kväll Wilmis, det förtjänar du verkligen!❤️



Och ett stooort tack till Mathilda och hennes selfiestick, Asså seriöst titta på bilderna <33333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: