Fortfarande hostig vad händeeeer

Börjar bli sjuuukt stressad här. Det är NM i övermorgon och jag får världens hostattack när jag går 10 meter. Känns najs va? Naeej! Lever på strepsils, zyx och te och ber till gudarna att jag efter att ha vart hemma och kurerat mig imorgon iallafall kan kötta 1,30 och inte slöa..... 

Så dagen? Den va bra faktikst! Vi började dagen med julklappsbyte vilket ju fick en på bra humör. Lyssnade lite på julmusik och öppnade våra paket. Mysigt! På eftermiddagen väntade prov och det gick...bra? Till min förvåning satt jag kvar näst sist och skrev. Kunde faktikst jättemycket.

Nu sitter jag på sundbyholmsbussen on my way to Axel. Vi ska nog kolla alla ph avsnitt vi missat så jag fattar allt alla har avslöjat för mig i veckan.

Jag är inte speciellt vacker att se på nu när jag är sjuk. Därför är det brist på selfies här, hadeeeee






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: