Dumma gubbar

Det har vart en jobbig dag idag... Gick hela vägen till tandläkaren vilket var fett långt och kallt. Tandläkaren hade iallafall no mercy och skrapade gladeligen bort halva mitt tandkött och fick mig att förblöda typ. När det hemska var avklarat stod Mathilda utanför dörren och vi gick hela vägen till posten vilket också är feeett långt. Väl där hade några dumma gubbar paxat gympasalen fast vi hade bokat den så då var det bara att traska tillbaka till stan igen i kylan. Usch. Vi bestämde oss då för att gymma men motivationen var som bortblåst så blev bara 40 min eller nått. Sen köpte vi celsius istället. 

Nu har jag precis tagit bussen till Axel och han gav det prefekta förslaget att ha julmys. Kolla nån julfilm och äta godsaker. Tyckte jag lät som en bra idé 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: