you're the best I ever had

Alldeles nyduschad och nyss hemkommen är jag nu nerbäddad och redo för sängen!
Det känns som om det har varit en lååång dag. Jag har liksom hunnit med så mycket, haha. Kom hem vid tre och hann äta mat, kolla paradise och bara ta det lungt i flera timmar innan Axel sa att det var frittfram att besöka honom i traktorn. Såklart ryckte jag papi i armen och blev skjussad till Axby. Det var ett par heltrevliga timmar vi fick där i trallen. Det är faktiskt mysigare än man kan tro, haha. Världens bästa bonde har jag.
 
Imorgon är det tidig uppstigning som gäller då hela familjen styr mot ullared, gekås. Det blir premiär för oss och jag kan tänka mig att det blir en heeeldeeel shopping innan dagen är slut, härligt! 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: