Ullared upplevelsen

998kr landade slutsumman för dagens shoppingtur på. Inte en krona över 1000 och de var mitt mål haha. Man vill ju inte slösa allt för mycket.

Det var sjuuukt stort. Pappa ställde sig typ i parkeringens ände, vilket också för stunden kändes som världens ände haha. Vi fick gå en bit och leta typ innan vi hittade fram. Väl inne var det massa folk även fast det var mitt i en skolvecka och ovanligt lite folk enligt rösten i högtalarna där inne. Kan inte föreställa mig hur det är när det är mycket folk. Eller ens normalmycket? Haha måste vara som en ända lång kö genom hela affären... Herre min Gud.

Liiiite besviken måste jag dock säga att jag är. Alltså det var ju inte sådär sjukt billigt som man hade föreställt sig. Vissa saker kostade minst lika mycket hemma om inte mer och inte som om jag tänker köpa en bb cream för 150 kr bara för att det är på Ullared, haha? Nonooo

Men lite schyssta saker fick jag med mig! The Sims 3 bland annat, till bra pris då! Så himmla glad haha. Jag är ett sånt där barn som aldrig fick ett the Sims spel att spela och var man hos en kompis så vet ju alla man bara fick sitta bredvid och peka. Nej nu ska jag också få spela, sådeså! 

Lite skönhetsprodukter, godis, nya ankelvikter och lite andra bra och ha saker har jag införskaffat mig idag. Och så såg vi Morgan och Ola-Conny också. Dagen fulländad! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: