Slödag och moppemys

Idag har jag kännt mig lite småsjuk. Ont i halsen och snuvig typ. Väldans jobbigt. Har bokstavligen legat i sängen hela dagen. Och för det mesta tvingat mig själv att inte kolla mer på orange is the new black då Axel måste komma ifatt, haha.

Annars har jag ätit glass och tyckt synd om mig själv typ. 
Dock så blev kvällen så mycket bättre nyss. Skulle preciiiiis slå på det nya avsnittet av finding carter när världens bästa pojkvän ringde och typ ba "jag hämtar dig snart så får du sova hos mig." Naaw, älsklingen. Så nu har vi myst på moppen hela vägen hem (nostalgi med moppepojke Åhhhh haha) Och nu ska vi gosa ner oss i soffan och kolla serier tills vi inte orkar mera. Bästa ❤️❤️❤️

Bilden beskriver min dag rätt bra faktiskt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: